Mūsu laikmetā liela pastiprināta uzmanība tiek pievērsta interneta lapas reklāmai no ļoti dažādu veidu produktu un pakalpojumu piegādātājiem un izgatavotājiem. Un tas principā nav nemaz pārsteidzoši, tā kā mājas lapa laikam ejot pārtop par pilnīgu instrumentu, ar kā palīdzību jau var realizēt efektīvu pārdošanu, kā arī kopumā pilnveidot un stiprināt savu biznesu. Kā arī papildus efektīvas vietnes izveidei, kas varētu apmierināt visprasīgāko cilvēku pieprasījumus, ir nepieciešams to visu pārdomāti izplatīt arī meklēšanas programmās, atbildot uz galvenajiem cilvēku vaicājumiem. Šajā gadījumā palīdzēs konkrēti seo optimizācija. Uz šodienu tiek piedāvāti tāda veida mārketinga pakalpojumi, kur šīs nišas kompānijas kvalitatīvi nodarbojas ar tādu lapu reklāmu un popularizēšanu, turklāt kurām tad ir pilnīgi visi šim nolūkam vajadzīgie līdzekļi, kā profesionāls seo optimizācija, gan arī esošie instrumenti seo stratēģijas izveidei.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Seo optimizācijas parādīšanās vēsture

Vienlaikus ar pamata meklēšanas programmu parādīšanos senajos deviņdesmitajos gados daudzi lietotāji saprata, kad tiem būtu jāizpēta meklētājprogrammu algoritmi, lai piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tajā laikā parādījās sapratne tieši par to, kas ir SEO un priekš kam tas ir nepieciešams, kā arī parādījās tāda darba profesija kā “seo speciālists” – tie bija cilvēki, kas profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šinī periodā pamatā pietika ar SPAM tekstu, kas pārsātināts ar atslēgas vārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā google meklētāja programma izdeva PageRank algoritmu, kas radikāli mainīja visu. Līdzīgi kā Google, tad arī Yandex gadu vēlāk – 1999. gadā izstrādāja savu TIC algoritmu. Abi algoritmi bija līdzīgi un pamatojās uz lapas svaru. Lielu svaru sāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklētājprogrammas uzsākušas sīvu karu ar linku spamošanu. Tas sākās ar Google Penguin algoritma ieviešanu 2012. gadā. Pēc tam 2014. gadā Yandex meklētājs paziņoja, ka tiešām pilnīgi atspēkoja saites ietekmi uz formulu reitingam, un 2015.g. izlaida Minusinsk filtru, kas sodija mājas lapas bloķējot tās par surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada jebkurš seo speciālists jau saprata, kad spēles noteikumi jau ir pavisam mainījušies. Šobrīd ir deklarēti vairāk nekā astoņi simti faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā var mūsdienās iekļūt meklēšanas rezultātu pirmo lapu, jau ir sistemātisks kā arī grūts darbs lapā, kur būs labi pārdomāta seo stratēģija.

Kur tad ir tāda mārketinga aģentūra, kura ļaus tikt TOP-10?

Bez šaubām, mājas lapas optimizācija, kā jau jebkura pavisam cita lieta, ir apgūstāma. Taču, tas nav tikai mājas lapas optimizācija, visbiežāk seo pakalpojumi ietver kompleksu darbību klāstu, kuros tiek piesaistīts ievērojams profesionālu skaits. Standartā seo speciālists, ir tāds darbinieks, kura uzdevumos ietilpst seo audits un stratēģija, savukārt, mājas lapas izveide ir jau pārējo cilvēku pienākums. Šodien pastāv ne viena vienīga mārketinga aģentūra, kura var piedāvāt pilnu pakalpojumu klāstu, ļaujot Jums iespēju pat nopelnīt tieši uz mājas lapām, kurās var tikt izmantota, piemēram, google reklāma. Tāpēc šajā vietā nav ekonomijas jautājums, būtu jāmeklē tā veida digitālā mārketinga aģentūra, kas jau ir sevi parādījusies kā arī kuras projekti jau veiksmīgi strādā tirgū. Tādēļ svarīgākais būtu jāsaprot, kad mārketinga pakalpojumi ne visu laiku iekļauj sevī pat lapas optimizāciju, tāpēc jāizpēta tieši digitālais mārketings un arī tajā strādājošie speciālisti.