Ikkatrs, kurš jau ir izveidojis savu interneta lapu vai, piemēram, tiešsaistes iepirkšanās platformu, tomēr ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo optimizācija. Arī tad, ja Jūs neziniet abreviatūru ”SEO”, kas jau apzīmē mājas lapu optimizāciju priekš meklēšanas pārlūkiem, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomājaties, ka esiet izveidojis sev tīmekļa resursu – vietni, kā arī Jūs vēlaties, protams, lai cilvēki varētu to atrast unn gribētu apmeklēt. Konkrēti priekš tā tiek izvēlēta SEO mājas lapas optimizācija. Šeit būs savdabīga rīcības shēma, kurā ir vienots darbību komplekss, kurš noved pie tā, ka Jūsu lapa nokļūst galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Vairāk lasiet – http://epadomi.lv/kas_vertigs/bizness/25112020-vai_seo_optimizacija_ir_joma_kura_verts_i

SEO parādīšanās vēstures posmi

Mēģinot skatīt, kādā veidā sāka darboties digitālais mārketings un arī seo optimizācija, varētu norādīt, kad tā pamazām pārveidojās no neveiklā ieroča par augstu tehnoloģiju rīku. Rašanās laikā SEO optimizācija ir izgājusi šādus galvenos etapus:
• līdz 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa tika popularizēta, pielietojot atslēgvārdus suragātpastos. Tagad, redzot modernas reklāmas tehnikas, šī tehnika liekas “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. sākās PageRank periods. Google bija ieviesis šo algoritmu, lai noteiktu interneta lapas vietu, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas ir uz doto lapu internetā;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija ir prasījusi ievērojami lielāku uzmanību. Meklēšanas programmas piesaka karu saitēm un arī ievieš ranga rādītājus. Ar šo brīdi nepieciešama kvalitatīva satura un arī pārdomātas mājas lapas struktūras izveide, tādēļ laba mājas lapas izveide sāka aizņemt vairāk laika un resursu;
• Un jau 2016.g. bija gads, kad vadošās meklēšanas programmas sāka rangu algoritmu paketi. Tīmekļa zinātājiem beigās kļuva skaidrs, ka tiem nepārtraukti jāmeklē, kādi atslēgvārdi jau ir atbilstošākie, jāpārvērš vietne ērtāka, jāpapildina to ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie koda optimizācijas kā arī noformējuma uzlabošanas.
Milzīgais mainīguma ātrums digitālajā mārketingā ļauj izsecināt, kad būtu nepieciešams izsekot pašām jaunākajām ziņām meklēšanas programmu izplatīšanas sfērā, tādējādi mājas lapu izstrāde tika pilnīgi jaunā līmenī. Tikai tā var sasniegt ievērojamu reklāmas efektivitāti.

Kvalificēta reklāmas aģentūra – nianses kā izdalīt to

Taja brīdī, kad Jūs sapratāt, ka būtu vajadzīga kvalitatīva digitālā mārketinga aģentūra, ar ko tad sākt meklējumus? Ne vienmēr tāda reklāmas aģentūra būs vislabākā, kas jau ir lielākā, kā arī uzrodas meklētāju TOP-3, jo visbiežāk lielos uzņēmumos eksistē tik daudz projektu, ka tiešām lielākoties notiek maksimāla procesu automatizācija, kura dažreiz nav tas labākais. Tad, kad atradāt to servisu, kas Jums visvairāk patīk, noskaidrojiet, kādi tieši seo pakalpojumi tiek piedāvāti un kāds tieši būs darbinieku sastāvs. Ļoti labi, kad ir atsevišķs seo speciālists, kā pienākumos ir vietnes seo audits un tad profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Īstenībā mārketinga aģentūra varētu būt neliela, taču tajā varētu strādāt profesionāli speciālisti, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ļoti labi, kad piedāvājumā jau ir mājas lapu izstrāde, tā kā tādējādi vietne var būt no sakuma sataisīta ļoti pareizi. Uzziniet paši priekš sevis, kas tad ir google reklāma, jo šis ir vēl papildus veids, kadā veidā nopelnīt no savas lapas. Mūsu laikmetā konkrēti digitālais mārketings ir tā lieta, uz kuru ir jāliek akcents, tas palīdzēs nopelnīt un iegūt pastāvīgu klientu loku. Līdz ar to šeit pareiza digitālā mārketinga aģentūra ir un būs galvenais faktors, kura izvēlei jāattiecas ar īpašu vērību.